15. jan. 2011

dear snow, i'm actullay really tired of you!

ja hvor mange er efterhånden ikke ved at blive træt at alt den sne? jeg er ihvertilfald godt træt af den bliver liggende! meeeen alligevel fik min veninde og jeg lyst til at gå en snevejrs tur i går aftes, efter hun havde hjulpet mig med at få min blog opstartet. Hvis det ikke havde været for hende havde jeg slet ikke kunne finde ud af at lave dette indlæg?! så lad os bare sige at hun gav mig en god, og meget nødvendig hjælpende hånd til min blog. når men vi fik lige taget nogle super søde sne pictures :-D see ya dudes!


                 


Headband: asos.com Jakke: Monki 800,- Vintage bukser. Army grønne hunter gummistøvler: 1000,-
 
                                                                                                                     



min veninde fik sørget for at blive godt våd!!!! :D
    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar