14. jan. 2011

hej!!

Ja! så fik jeg endelig taget mig sammen til at oprette en blog, som generelt kommer til at handle om mit liv i billeder og ord, men også om en af mine store passioner i livet, nemlig mode! Et citat som jeg er vild med, som også er navnet på min blog, er "Fashion is something that comes after style"  Meningen med citatet er, at mode er noget som kommer efter man har skabt stil. Hvad jeg forbinder citatet med er, at skabe sin egen unikke stil som har et twist af det som er in' men stadig er personligt! Jeg tror i det hele taget at man kan tolke det som man vil, så længe det vil give mening for en selv.
I bloggen vil jeg som sagt komme ind på mode, men også hvem jeg er som person og hvad der i det hele taget sker i mit liv. Som jeg skrev tideligere handler bloggen om mit liv i billeder og i ord, så i også vil komme til at se nogle billeder af mig og mine venner og evt. min familie! Det var lidt om hvad der vil komme til at ske i denne blog, jeg glæder mig til at komme igang. Enjoy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar