17. jan. 2011

Monday's outfit

Gaaab! hvor er jeg dog bare træt... mandag er i mit hovede egentlig bare en kedelig dag, lektier og fitness står på programmet evig eneste mandag. og så er man altså bare træt efter en stresset weekend, eller hvis du går meget sent i seng hvilket jeg desvære kommer til at gøre ofte, så kunne det også være en meget god grund til ens træthed. når men jeg kom alligevel i tøjet i morges, nemt men sikkert outfit fik jeg da sat sammen. når jeg bare skal i skole tænker jeg egentligt ikke voldsomt meget over hvad jeg skal tage på.... ved mindre jeg skal noget efter skole, ja så det en anden sag. men jeg tror det vil ændre sig når jeg starter på gymnasie, eller hvad det nu bliver til. når men her kommer så mit outfit fra i dag. see ya!

Mine basis smykker, dem har jeg stortset på lige meget hvad jeg skal. føler mig helt nøgen uden dem!

       Army skjorte: 275,- Urban outfitters. Halsterglæde: 130,- fra Pieces.
hvid top: 40,- h&m. Look a like læder bukser: 200,- Deres.
 Hunter gummi støvler i army grøn: 1000,-  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar