12. dec. 2011

Weekend pictures

(Julefrokost med klassen)

 






(Julefrokost med pigerne)








 Hej med jer!!
Undskyld det forsinkede indlæg, men der har simpelthen ikke været bare lidt tid tilovers i denne weekend. Fredagen stod på julefrokost med min klasse, som jeg jo faktisk "allerede" snart skal skilles med her til maj, hvor vi går ud af 9. klasse. Det bliver underligt ikke og skulle se de samme personer mere, som man næsten har kendt hele sit liv. Men jeg må indrømme, at jeg glæder mig sindsyg meget til at starte på gymnasie også, jeg trænger sådan til noget forandring! Lørdagen stod på julefrokost med tøserne, og os alle otte kunne for en gangs skyld. Det var en super sjov og dejlig aften, der er ikke noget bedre end dem!! Håber i har nydt jeres weekend, lige så meget som jeg har!

- Frida

Ingen kommentarer:

Send en kommentar