4. dec. 2011

Christmas wishes


Så er det efterhånden tid til at lave ønskeliste til jul. Hvilket jeg faktisk synes er ekstrem svært og få lavet, da jeg skal være helt 100 på at det er det rigtige jeg ønsker mig. Så det bliver nøje overvejet før jeg skriver mine ønsker ned. Ind til videre har jeg fundet de her sko på Vivistyle.se, en svensk hjemmside der har en masse fedt tøj og sko. Jeg faldt pladask over dette par sko! De kan både bruges her til vinter, (måske ikke lige i sneen) og så kan de ihvertilfald også bruges når det begynder og blive noget varmere. Jeg ved bare ikke hvilken farve det skal være, hvilken en synes i bedst om??? og hvad ønsker i jer her til jul?!

- Frida

7 kommentarer:

  1. de hvide er ret lækre pigen !!

    SvarSlet
  2. Vildt fede sko. Jeg synes de sorte er fedest, men de hvide ligger tæt op ad. Men virkelig lækre er de da:)

    SvarSlet
  3. De sorte er godt nok vildt fede!!

    - Alt for lækker blog piger - i har så god stil!! Følger med det samme.
    Kig endelig forbi, så bliver jeg glad!

    http://justbayswater.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ja de er virkelig fede!

    Tusind tak skal du have, vi lover og kigge forbi din blog!!

    SvarSlet
  5. lækre sko ;-)

    - http://amaliehoelgaard.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. De sorte er helt vildt fede!
    Fald over dem på ebay :-)
    http://www.ebay.co.uk/itm/Womens-OXFORD-PLATFORM-HEEL-SNEAKERS-2-2-Shoes-BLACK-WHITE-BROWN-US-6-8-/320764659764?pt=US_Women_s_Shoes&var=&hash=item76c0d9c3af#ht_5556wt_1037

    God jul.

    SvarSlet
  7. Cool sko!

    -Har kigget din blog igennem, og du har en vildt lækker en af slagsen..

    Kyss
    emmajensens.blogspot.com

    SvarSlet