24. maj 2011

Hello MTV

Godmorgen allesammen! Frida her.
Som jeg har skrevet i mange af mine tidligere indlæg, havde jeg meldt mig til "Gillette Just legs" konkurrencen på MTV, som handler om at have en fed stil der inspirere. Der har skulle findes en vinder ud af finalisterne, og så var det at jeg blev kontaktet af en i går, og fik af vide at jeg havde vundet!! hvor fantastisk er det ikke lige?! Så jeg skal på shopping tur for 1000 euro, med den store modeblogger Trine som har bloggen "Trineswardrobe." Det finder sted på fredag i København, og der skal både filmes og tages billeder, jeg er simpelthen så spændt!! Havde bestemt ikke regnet med at vinde, da jeg egentlig syntes at mit outfit var en smule fesent. Men anyway, det da vildt fedt at vinde, og så må jeg jo bare vise dem på fredag, at jeg skam har stil! og at det var fortjent :-)
 Ønsk mig held og lykke!

Ha' en god dag allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar