27. maj 2011

Awhh yeah its friday

Nynne her.

Midt i al den stress med min AT-opgave, holder jeg lige lidt pause lige nu... Sidder og ser MTV, "Plain-Jane", og jeg må indrømme at jeg er dybt facineret af Louise Roe!!! Hendes stil er fantastisk... Bliver altid inspireret af hende hvis jeg mangler et godt outfit til byen... Se selv nedenfor!

Skal til min venindes fødselsdag i aften inde på Nørrebro, og det ser jeg frem til. Hele hendes familie fra Serbien kommer, og i morgen aften er det vennernes tur til at fejre hende. Tror jeg hopper i min sorte blazer. De kan jo gå til alt ;)

For i øvrigt håber jeg Frida hygger sig lige nu på sin shoppetur!! Er spændt på hvad hun slæber med hjem her om en halv time cirka :o)

God fredag til jer alle!













1 kommentar:

  1. Din blog er bare helt vildt fin. Love your style.
    xoxo Karoline

    SvarSlet