3. apr. 2011

What a week!!!

Nynne her.
Puha hvor har der været meget at se til her på det seneste, det er bla. derfor vi/jeg ikke har fået blogget så meget. Det beklager jeg!
Men men... Jeg har jo som sagt været i Dublin på studietur, og det var overdrevet fedt! Shoppingmulighederne var fantastiske, for de har alle netbutikkerne, såsom dorothyperkins, missselfridge osv. osv. i butikker! Så der blev shoppet en del! Vil våge påstå at det var bedre end Strøget!
Derudover var vi i byen hver dag, så der har bare været gang i den! Noget jeg lagde mærke til ved irerne var, at de troede det var sommer... Alle rendte rundt i bare ben og t-shirts og sandaler, så snart solen lige skinnede lidt. Wow.. Fik sådan en trang til også at lufte stængerne! Om et par ugers tid, så må det være muligt!
Vi kom hjem her i onsdags, og nøj hvor var det godt at få indhentet ens søvnunderskud. Torsdag kunne jeg ikke lade være med at tage i byen, samt lørdag var jeg også ude.

EN anden rigtig lækker ting jeg endelig har fået på plads, er planerne for sommeren 2011!!! Magalluf & Roskilde! Uh det bliver lækkert. Hvad skal i til sommer?

Anyway, her er lidt billeder fra Dublin & de seneste par dage! Håber i har haft en awesome weekend!

Her er vi lige ankommet til vores "suuuuper lækre" hotel

 Jeg formåede at lave et korthus i flyveren. Wow...

 Mine veninder og jeg var flade af grin OG sure, da vi fik serveret pizza den første dag. 8 euro^^

Dette er så outfittet fra den første dag vi tog i byen. Os piger lånte på kryds af tværs af hinanden, så her med Lauras sko fra Bianco, nederdel (ved ikke liiige hvor den er fra) skjorte fra Monki

 Mmm.. Har en svaghed for strawberry daquiries, specielt på "Q-bar", var de fænomenale til at lave drinken!

Laura, mig og Susanne :o)

 Mig & marielouise


Her i en silkebuksedragt til 5 euro fra en eller anden underlig butik... Sko fra Korks, til 44 euro, og perlekæde til 5 euro.

Fik også lige købt mig et par nye ringe fra top shop :D






Super frisk!!

Daniel og mig på Kulør bar. Den kjole jeg har på er fantastisk! Købte den til kun 10 euro, den var nedsat fra 50!!!! -btw tag jer ikke af pletten. En eller anden nar stødte ind i mig, hihi :-)

Lidt utydeligt billede, men dette er så min oldemors jakke jeg har syet kort. Den er helt igennem fantastisk her til foråret :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar