20. mar. 2011

Jeg har bare et eller andet for de der sorte kjoler....

Nynne her :)
I lørdags hyggede os piger hos Camilla, med pizza og underlige drinks, inden vi tog til Katrines 18'års.
Jeg havde for nogle uger siden kigget i vores gamle klæde-ud-tøj, og der fandt jeg nogle utroligt lækre sorte kjoler, som har været min mors gamle i 90'erne. Jeg kastede mig ud i det, og tog en på igår, og jeg er faktisk blevet ret vild med den. Alt i alt, var det en hyggelig aften igår.
Idag har jeg været inde og se fodbold i parken med min veninde Susanne, og min far. Det var også rigtig hyggeligt, og det var sjovt at opleve stemningen derinde.
Håber i har haft en god weekend!!!





2 kommentarer:

  1. Hvor er din kjole bare smuk og elegant:) Og fede sko!!
    //josephine

    simplyjuststyle.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Flotte billeder! :-) og rigtig fin blog. Jeg er blevet fast læser af den.
    I er velkommen til at kigge forbi min:

    http://birgitteduhring.blogspot.com/

    SvarSlet