5. feb. 2011

WOW

Hold da op hvor ens humør kan vende hurtigt op og ned, jeg blev ihvertilfald ret uforventet virkelig glad da min familie sagde igår morges at vi tager en ferie på Tenerife her i vinterferien. Det ser jeg rigtig meget frem til, især det med at komme væk fra kedelige og kolde Danmark! Den anden ting er at jeg har fået købt drømme kameraet, EOS 500 det er super lækkert! og kvaliteten er jo bare helt fantastisk. Så det fik jeg afprøvet en masse igår, især om aftenen da en af mine veninder holdte en lille 16 års fødselsdags fest. Her kommer lidt blandede billeder med det nye kamera i hænderne. :-)














De er ikke alle lige skarpe, men nu var det jo også første gang det blev prøvet af, så det håber jeg i lige kan bærer over med denne gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar