1. feb. 2011

Homemade face mask

Min venindes og min hud er blevet godt tørre og rød knoprede af det kolde vejr. Så vi fik den ide at lave hjemmelavet ansigtsmaske, og bare rolig den er afprøvet rigtig mange gange, og det bliver et rigtig godt resultat. Jeg hørte Ole Henriksen sige i fjernsynet at sesamolie er rigtig godt at bruge i ansigtsmasker, og at han bruger det meget selv. Så det skulle vi da også lige eksperimentere med i denne her :-)



Det ser umiddelbart ikke særlig lækkert ud, men nu behøver det jo ikke at se spiseligt ud for at være godt. Der er en masse gode fedtsoffer i den, som er rigtig sunde for huden.
Opskrift:
En hel gerne meget moden avokado.
En god sjat olivenolie.
En god sjat sesamolie. 
Masserer det godt ind i huden, og lad det sidde i 20 min.
Resultat: lækker blød, og glansfuld hud.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    tak fordi du synes om min blog. Har tjekket din ud, den er fed! - er lige blevet fast læser!

    - Caroline

    SvarSlet
  2. Tusind tak! er nu også blevet fast læser af dig!

    SvarSlet
  3. Hej Frida !
    Det er en rigtig fed blog du har, og det skal klart prøves af det med masken :-)
    _______________________

    http://fedaccent.blogspot.com/

    SvarSlet