12. jun. 2012

New in fra fashionflea


I lørdags tog Frida, hendes veninde og jeg til Fashionflea i Korsgadehallen. ^^Dette var hvad jeg fik købt derinde til en sammenlagt pris af 200 kr. Er specielt vild med de rustikke sko til venstre, da de ligner creepers næsten på en prik! Er allerede rigtig glad for dem, set bort fra den kæmpe vabel de allerede har givet mig.
Nu må jeg igang med at læse. Har 3 eksamener tilbage, og om 2 uger sidder huen på mit hovede! Glæder mig ufattelig meget.

God tirsdag til jer!!

Nynne

2 kommentarer:

  1. Helt vild fed blog i har jer, er helt vild med jeres stil!

    Er blevet fast læser, og håber i vil gøre det samme på min blog.

    http://frederikkehoegh.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Mange tak!!
    - Vi skal nok gå ind og tjekke din blog ud også!

    SvarSlet