24. jun. 2012

Lidt nyt til Roskilde &&&&& btw STUDENT OM 2 DAGE!!!!







Cowboy skjorte/ Episode// Støvler/ Harald Nyborg// Bæltetaske/ Episode// Tanktop/ Episode// T-shirt/ Wasteland 


Hej alle dejlige kære læsere!!

I lørdags tog jeg en break fra eksamenslæsning og begav mig ud på strøget for at købe et par ting jeg manglede -som jeg har taget billeder af ovenfor. Jeg har det selv lidt sjovt over, at da jeg var i Harald Nyborg for at købe telt til Roskilde, faldt over et par nedsatte ridestøvler til 126 kr!! Haha!
Derudover måtte jeg anskaffe mig en ny bæltetaske, efter jeg sidste lørdag ødelagde den da jeg var i byen og cyklede oggggg væltede :(( Men er glad for den nye, 90 kroner, og med et par lækre detaljer oveni! Skal i på Roskilde? :D

Jeg er ved at sprænge af glæde og spænding! På tirsdag får jeg min flotte hue! De næste 2 uger bliver helt vilde!! Diverse studenterfester, vognkørsel og Roskilde!! Det bliver fantastisk!

Nu vil jeg fortsætte min utrolig kedelige religions-eksamens læsning. God søndag!

Nynne


1 kommentar:

  1. Jeg elsker den første jakke! Og tillykke med huen, forresten :-)

    SvarSlet