26. dec. 2011

Sneak peek

//Her er et lille smugkig på alle de fine gaver jeg fik//
Hey guys!!
Så det blevet 2. juledag, og jeg synes tiden går alt for stærkt. Jeg havde en rigtig hyggelig juleaften med god mad og alt hvad der nu hører til. 1. juledag tilbragte jeg hjemme hos min kæreste Mikkel, hvor vi hyggede med hans familie om dagen, og senere tog Mikkel og jeg ind at se "New yers eve" i biografen. - En smule skuffende film vil jeg sige. I dag står den på julefrokost med hele familien, og der skal altså bare guffes lækre sager. Lover jer et 'dagens outfit' senere!

 Håber i nyder jeres ferie!!

- Frida

7 kommentarer:

  1. Hey!

    Følger allerede med i jeres skønne blog. :) Ville bare høre hvor den grønne strik er fra? Den ser virkelig vidunderlig ud, og elsker farven. Så ville da lige høre.

    Du må meget gerne svare på min blog michellefriis.blogspot.com - ellers glemmer jeg nok at kigge dit svar :b

    Med venlig hilsen
    Michelle

    God jul

    SvarSlet
  2. Virkelig fin og inspirerende blog og skønne billeder, ikke mindst! :-)
    Signe, http://downwithbirdie.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Fed blog du har dig!
    Jeg er hermed fast læser, og du er mere end velkommen til at tjekke min blog- og evt. blive fast læser! Det ville i hvert fald gøre mig super glad.
    Godt nytår!

    Knus Cecillie Katrine 

    http://cecillie-katrine.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Jeg er lige blevet fast læser. Din blog ser virkelig hyggelig ud. Du må meget gerne tage et smut forbi min.
    Kys
    http://evig-kaerlighed.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Det er en spændende og ret lækker blog du har dig :) Måske du ville tage et kig forbi min og evt. blive fast læser hvis du bryder dig om den?

    Knus
    /annikapaulsson.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hejsa igen!

    Tak for svar mht den grønne striktrøje. :) Jeg fandt den i H&M i Odense, men de havde kun een af dem, da det var en som var blevet byttet der. Vi har nemlig ikke H&M Trend i odense. :(

    Men tusinde tak for svar!

    Mvh
    Michelle

    SvarSlet