14. okt. 2011

New in


Frida her.
Først vil jeg lige fortælle jer at Nynne og jeg stadig har bloggen sammen, kan godt forstå hvis det virker forvirrende, da det stortset kun er mig der blogger for tiden. Men Nynne har meget travlt med 3.g, kører prøver, og en masse andet!
På billedet kan i se mine nye Dr. Martens støvler som jeg længe har haft ville have. Et par rå støvler, som er perfekt her til efteråret!
Min første aften i ferien skal jeg tilbringe sammen med min kæreste, og vi har aftalt at tage ind og se "Klassefesten," vi syntes den så mega sjov ud i reklamen, så den blev vi nød til at tage ind og se!!

3 kommentarer:

  1. Hej :-)
    Virkelig fin blog i har!
    Jeg tænkte på, dine jeffrey campbell benched sko, hvordan er de i størrelsen? Hvilken størrelse bruger du normalt og hvilken størrelse har du i skoene?
    Jeg bruger selv en størrelse 38-39 (38 i stiletter) og kan ikke finde ud af om jeg skal tage størrelse 8 eller 9? (-:
    mvh Line

    SvarSlet
  2. virkelig fed blog. Elsker de her Dr. Martens støvler!! syndes de er så fede! :)

    kig forbi:
    www.isabella-gentlewoman.blogspot.com

    SvarSlet