18. sep. 2011

Shame on us.

Frida her.
Jeg ved det, jeg ved det. Der er ikke lavet nogen indlæg her på det sidste, hverken fra Nynne eller mig. Det er hovedsagligt fordi det er utrolig hårdt med lektier for tiden, Nynne er startet i 3.g. Og jeg droppede som sagt ud fra efterskolen, og fortsatte videre på min gamle skole i 9.klasse, hvor jeg skulle følge op på en hel del! Jeg føler der er rigtig meget pres på en for tiden, og har derfor haft svært ved at nå det hele. Men jeg elsker at blogge, og det ved jeg min søster også gør, og vi kommer skam til at blogge en masse år endnu. Vi er samtidig begge to dybt taknemmelig for at i er en masse der gider læse med! så tak til jer. Men i må ikke miste troen på os, vi skal bare lige ind i en god rutine igen, og så skal det nok kører!
Mange knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar