10. aug. 2011

Mallorca

Frida her.
Sidste onsdag landede jeg og min familie i et meget trist og gråt vejr, hvor vi derefter ikke fik alle vores kufferte i lufthavnen... måske ikke den dejligste velkomst, men synes nu alligevel det er rart at være tilbage i Danmark.

Jeg ked af i først får Mallorca indlægget nu, men der gik ikke kort tid fra da jeg kom hjem igen, til at jeg smuttede i sommerhus med min kæreste, min gode veninde og hendes kæreste.
Det var en rigtig hyggelig tur, bare at slappe af i et godt selvskab, og nyde at solen var der!

Btw, billederne fra Photoshootet for i snart at se, hvis ikke i har hørt noget om det før nu, kan i læse jer til det i nogle af nedestående indlæg.









3 kommentarer:

  1. Nynne & Frida,

    Må jeg få jeres mail? Vil gerne holde jer opdateret med news inden for lifestyle, beauty o.s.v.
    Smil//Anne

    SvarSlet
  2. Hej Anne, har du selv en blog, eller hvad er det du mener? :)

    Knus os

    SvarSlet
  3. Hvor er det dog en skøn blog :-)
    Er fast læser nu.

    Håber jeg også du vil blive af min ny startet blog.
    Linestrini.blogspot.com

    SvarSlet