7. jul. 2011

ROSKILDE 2011!!!!!!!!! og.. Magaluf i morgen!!!

Hej alle sammen!

Nynne her.

Jeg har som sagt været på Roskilde festival (hvilket var fucker vildt), så det er årsagen til jeg ikke har fået blogget. Nu har jeg så lidt billeder derfra, så jeg endelig kan få lavet et indlæg!! Håber i har haft det godt i mellemtiden!

Roskilde var så fantastisk.. Det var faktisk befriende ikke at have noget spejl, ikke at gå med make-up, og ikke tage bad hver dag (hehe).. Det var skønt at være klam, og så bare fokusere på at have det sjovt!

Jeg havde nogle vilde oplevelser og koncerterne var skønne! Elskede Deadmau5!

I morgen drager jeg til Mallorca med mine skønne piger, så der kommer ikke nogle indlæg fra mig de næste 3 uger, desværre!!!

Håber også i nyder solen, hvorend i verden i befinder jer!!

Knus Nynne


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar