19. jun. 2011

Gospel afslutning

Hey everyone, Frida her.

Her i aftes var jeg til gospel aflutning, og det var smadder hyggeligt. Vi spiste aftensmad, og til dessert, en super lækker ostekage, der smagte overraskende godt! Det sørgelige er, at dette var den sidste gang jeg kom til at se alle før til næste år igen, da jeg som skrevet i tidligere indlæg skal på "Vinde Helsinge efterskole" efter sommeren. Så jeg kommer godt nok til at savne at synge gospel, meeeen der er heldigvis noget morgensang på efterskolen hver dag, og der er da heller ingen til at forhindre en i at gå rundt og synge noget gospel?!

Men her får i lige en dagens outfit:

Solbriller/weekday/ Trøje/monki/ vest/vintage/ taske/vintage/ nederdel/monki/ sko/converse
Fortsæt god søndag aften!

4 kommentarer:

  1. Fucking fed blog! tror nærmest jeg har læst den hele igennem..
    Når men virkelig fed stil, begge to! og tillykke med den der konkurrence, det er jo fucking sygt!
    håber i vil tage et kig forbi min blog..
    xx

    nogetidenretning.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak skal du have!!
    Ja det var lidt vildt, med den konkurrence :-D
    Det vil vi helt bestemt.

    SvarSlet
  3. Hvor ser du fin ud - er vild med outfittet :)
    Thumbs up, følger din blog fast..

    Kh K
    www.kristinakragh.blogspot.com

    SvarSlet