8. jun. 2011

Pandekager og ren afslapning...

Frida her.
Mhmm, ikke nogen dårlig eftermiddag, bestående af pandekager og hygge. Senere skal jeg dog ud og løbe - for hold da op! hvor det altså bare er længe siden!...
Btw, som Nynne skrev i indlægget under, er vi meget kede af, at der er gået så lang tid siden vi sidst har blogget. Men det bliver der lavet om på nu hvor vi jo også snart har sommerferie. Kan slet ikke vente!! det bliver skønt med noget ferie, jeg er simpelthen så skoletræt for tiden.. Forresten kan Nynne og jeg ikke sende kommentarer inde fra bloggen i øjeblikket? vi håber den snart bliver god igen, så vi kan svare jer!



Min lille Harley... som i efterhånden snart kender ret så godt. hehe :-)
På gensyn kære læsere!!
Ps. DER ER KUN 10 SKOLE DAGE TILBAGE, OG SÅ DER FERIE, I CAN'T WAIT!!

3 kommentarer:

  1. Hygge!!


    http://eksperiment-life.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Lækker blog! Jeg får helt lyst til at lave pandekager :)

    /Karoline

    SvarSlet