22. maj 2011

Saturday, and colors!

Frida her. I lørdags var jeg ude og shoppe med min kæreste, for som Nynne har skrevet i tidligere indlæg fyldte jeg 15 i tirdags. Og min fødselsdags gave fra ham var simpelthen en slags shoppetur for hans penge, mhmmmmm. Jeg lover jer at de nye indkøb, hvilket egentlig mest blev til basis ting, men anyway jeg skal stadig nok snart få dem vist til jer ved lejlighed :-) Som i kan se på outfits billederne, er mit outfit rent og skær faver! Jeg kan slet ikke beskrive hvor vild jeg er blevet med at sammensætte en masse fantastiske farver? Men det hører vel nu engang også bare til sommeren!

Kimono/zara/700,-/vintage bluse/Nederdel/gina tricot/ukendt/sko/topshop/600,-
Min dejlige kæreste..............
På gensyn!!

2 kommentarer:

  1. Kender godt følelsen - er også selv gået helt amok med farver i min garderobe! Men det er skønt, nu hvor vinteren var så lang og grå..

    SvarSlet