22. apr. 2011

SURPRISE

Frida her. Jamen altså hvad skal man sige når man er blevet blogget om, i en kendt modebloggers blog? det havde jeg ihvertilfald ikke lige forestillet mig at skulle blive... Det er om den konkurrence fra "Gillette Just Legs" men jeg kan desværre ikke vinde, da man jo skal have HELT BARE BEN, og jeg forstod desværre ikke helt konkurrencen i starten, så jeg har uheldigvis sorte neglon på.. :-( Men er helt sikker på jeg ligger et nyt billede af mig i et forårs outfit i morgen, så gå endelig ind og stem! skal nok poste linket til konkurrencen i morgen. Men lige nu får i linket til "Trines Wardrope" som er hende den kendte modeblogger der står for konkurrencen, og selvfølgelig til det indlæg som jeg er med i.

http://trineswardrobe.looklab.dk/inspiration/jeg-synes-danskerne-har-bedst-stil/

Håber i nyder ferien, og det lækre vejr, det gør jeg ihvertilfald!!

på gensyn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar