25. apr. 2011

Påskeferie med masser gæk og løjer

Nynne her.
Hej alle sammen! Beklager at jeg ikke har fået postet nogle indlæg i ferien... Jeg har haft gang i en masse ting, og nydt ferien med velbehag! Så nu får i en lille "opsummering" af hvad jeg har lavet... ps.... Det her indlæg bliver nok lidt langt :o)

14/4 2011 Udklædnings-fest på skolen......... I Harry-potter kostume
Ferien blev indledt med en kæmpe udklædningsfest. Det var utrolig underholdende! Folk var kreative, og stemningen var i top. Mig og pigerne fra min klasse, havde valgt at klæde os ud som harry-pottere i forskellige udgaver. Btw... Der er harry-potter film på 3puls lige nu :D




15/4 2011 en bytur der startede ud dårligt.. Men endte fremragende
Dagen efter udklædningsfesten tog mig og 2 af mine veninder, Katrine og Laura, i byen. Vi startede med at være på en natklub, men det var utrolig kedeligt ifølge os, så vi tog hen til en anden, hvor en masse af vores venner var. Vi sluttede af på Mcdonalds som sædvanlig ;) Havde valgt sort fra top til tå, med en oversize sølvhalskæde, samt røde negle og læber. Desværre har jeg ikke fået fingre i mit outfitbillede fra den dag, så det får i en anden gang ;)





16/4 2011 solskin, mangolikør og dejligt selvskab i Glostrup
På trods af en del tømmermænd fra den forhenværende bytur, skulle det da stadig ikke stå i vejen for endnu en festlig aften ;) Mig og 3 veninder tog til privatfest hos en af mine venner. Det var utrolig hyggeligt. Folk gik dog lidt over gevind med de sprittusser der... Kan desværre ikke ligge de skøre billeder ind da de er lidt stødende ;o)



Kongens have og grillmad
Mandag stod på ren afslapning. Tirsdag tog vi i Kongens have og hyggede med kolde øl og kage :D O aftenen grillede vi og hyggede med nogle venner.




2 gange 18års, lige i træk samt en fantastisk tur til Sverige om torsdagen

En af mine bedste veninder holdt 18års, og om eftermiddagen kom jeg hen til hende for at sætte hår, og ligge make-up på hende. Nøj en steg hun blev ;-) Satte også lige et par billeder ind af mine fine veninder :)
Dagen efter fik vi stor shoppet i sverige! Først tog vi til et militær-lager, med brugt tøj fra den svenske hær. Fandt 2 fantastisk lækre militærjakker, til 300 for begge! Kan varmt anbefales at tage dertil! Derefter satte vi kurs mod malmõ, hvor jeg fandt mig et par rå læderstøvler med hæle, en grå silketop, et par sorte silkebukser, en transparent skjorte med slangeskinds-mønster samt en hvid top med skrift. Om aftenen hoppede jeg i noget af det nye tøj, samt jeg brugte min nye mørkerøde læbestift.










Påskefrokost, tivoli-tur & hygge hos Nina
Lørdag stod den på snaps og lækker middag med familien, og søndag skulle min lillesøster (Frida) synge i tivoli, så det kombinerede vi med turpas og lækker middag på Wagamama. PS de bedste caffe latter finder man i Tivoli i følge mig! Mama Mokka!!!
Derudover stod valget til Fridas billede til Gillette Just Legs konkurrencen, mellem disse to, hvor det blev det med den lyserøde skjorte hun valgte.







Lækre loppefund
Piger! Lov mig i en dag besøger loppemarkedet der finder sted ved Charlottenlund st. hver søndag kl halv 8. Ja, man skal møg tidligt op, men det er DET værd! Tjek hvad jeg fandt, alt dette for 250,-!!! Derudover fandt jeg også et blåt pencilskirt, men skal lige sy det om først, så i får det at se senere hen ;)













Alt i alt, håber jeg i har haft en ligeså fantastisk påske som jeg har. Nu venter skolen jo i morgen desværre... Men det hjælper at solen skinner, og at man kan lufte benene :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar