16. feb. 2011

Sunglasses

Jeg fik lige den ide at finde alle mine solbriller frem da de jo snart kan benyttes. Jeg kan svagt høre Tenerife kalde, ihh hvor jeg altså glæder mig til sol og varme, billig shopping, strand og forhåbentlig lækker mad. mhmmm. Der kommer også en masse sommer billeder fra ferien her ind, så bare rolig i skal nok få set en masse derfra :-) Anyway jeg hyggede mig lge lidt foran webcamet, så der kommer lige en strive billeder af mig med alle mine solbriller.


H&M

Gina tricot

Vintage

Vintage

Jeg tror de er fra H&M, men er ikke sikker da det er lang tid siden de er købt.

Zoovillage.com

5 kommentarer:

  1. Virkelig nice indlæg, og rigtig
    fede solbriller! :-)

    jeg har lige tilmeldt mig som fast læser
    og jeg håber at du måske også vil blive
    fast læser af min blog.

    /Ida
    www.detforfedt.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er du nice :-)
    god stil frida :-D

    SvarSlet
  3. du har en virkelig fed blog, er blevet fast læser!
    byt the way, godt tur (;

    www.pukandersen.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Elsker de nederste, de er fucking nice!:-D.

    //Tilde
    www.tildespassionpourlamode.blogspot.com
    xx

    SvarSlet