12. feb. 2011

New in + tøserne

Shopping, pigerne, pizza, bananasplit og x faktor, det kan man ihvertilfald kalde en lækker fredag! Dagen følte jeg gik enormt stærkt, men det gør den også oftes når man er ude og shoppe med en veninde. Det var ikke fordi jeg havde vildt mange penge at shoppe for igår, men nu var der heldigvis stadig en masse på udsalg, så det blev alligevel til: en lang sort nederdel, en halskæde, en bodystucking, en ring, et par solbriller, og et par Cheap monday bukser som kun kostede 60 kroner!! de havde godt nok en masse hvid snøre på buksebenene som var svære at få væk, så det var et hårdt arbejde at få dem lavede til et par fede shorts, men det lykkedes! Der kommer et billede af shortsne, resten af købene må jeg vise jer ved lejlighed :-)


1 kommentar:

  1. rigtig fed idé med shortsene!
    jeg er vild med din blog, og har netop tilmeldt mig som fast læser :-)

    jeg håber at du også vil kigge forbi min, og måske
    også følge min blog:
    www.ifoelgeliv.blogspot.com

    xx Liv

    SvarSlet