28. jan. 2011

Today's buy

Blev simpelthen nød til at tage en smut tur på fisketorvet i dag, turen blev godt nok lidt længere end forventet. Jeg tog med min bedste veninde og hendes kæreste derud, og han så ellers ret så lidende ud det meste af tiden, Men sådan er det jo når man tager på shopping ture med piger! :-) Jeg ledte efter lidt jeg kunne bruge til i morgen aften, hvor min storesøsters bedsteveninde holder 18'års. Noget af det der kommer billeder af nu, kunne evt være en mulighed.


Ringe fra H & M. Gul glimmer neglelak fra Pieces. Jeg blev nød til at have nogle sølvringe, det manglede jeg virkelig. Og tænkte det lidt rå look, kunne være fedt sammen med den nye strik, og evt look a like læder shorst til.




Falske, øjenvipper. Jeg foreslår helt klart at man køber dem i 'make-up store' som jeg gjorde. De er godt nok lidt dyre, men så holder de altså også bare længe. Man kan få meget naturlige vipper i butikken, jeg synes det rigtig fedt at se naturlig ud, og det er helt klart også det look jeg altid er ude efter.


Strik fra Monki. Ja den er umiddelbart ikke specielt fin, men jeg fik nu alligevel nogle ideér med den, eksempelvis et par højtaljet look a like læder shorts til. Jeg synes det rigtig fedt at blande forskellige materialer, så hvorfor ikke eksperimentere lidt med denne strik, med mine "læder" shorts til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar