18. jan. 2011

hovedepine og briller!!!! + dagens outfit

Hovedepinen står efterhånden på hver dag, og det er jeg ved at være rigtig godt træt af. så nu skal jeg til synsprøve, da et dårligt syn kunne være en god forklaring på hvorfor jeg bliver ved med at have hovedepine. Det faktisk ikke fordi jeg selv synes jeg ser specielt dårligt?? hmm, men nu må vi vente og se til efter prøven. Skal jeg være helt ærligt ville det egentligt være ret fedt at skulle have briller, sådan nogle rigtig syrede retro briller, det ville altså være nice! :o)


Læder bælte, tilhørte min far som ung.

To dobbelt ringe i en! kan fås på asos.com
+ yndlings neglelakken fra Urban outfitters til 75,-

T-shirt: h&m. Bodystucking under t-shirten: Veromoda 200,-
 Vintage bælte. Shorts: pieces 130,- Sorte gamascher. sko: message 500,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar